HjemNyheterBRUK AV KOMMUNALE BYGG FOR LAG OG ORGANISASJONAR

BRUK AV KOMMUNALE BYGG FOR LAG OG ORGANISASJONAR

I tillegg til å rydde opp, skal den ansvarlege for møtet/ aktiviteten, ha ansvar for å vaske kontaktpunkt og toalett før og etter aktivitet/ møte. Det vil bli lagt ut mikrofiberklutar til bruk til dette.

Dersom det blir påvist smitte i nokon av våre bygg, vil det bli stengt ned på kort varsel. Dette gjeld også for aktivitet på ettermiddag og kveldstid.

Dersom noko er uklart, eller det er spørsmål, ta kontakt med einingsleiar på reinhald, Solgunn S. Presttun: Solgunn.presttun@osteroy.kommune.no eller på telefon 56192178/ 91340724.

HUGS SMITTEVERNREGLANE:

• Ikkje kom til avtale/møte dersom du er sjuk, heller ikkje ved svært milde symptom på sjukdom.
  • Ikkje kom til avtale/møte dersom du er i karantene (f.eks. etter utanlandsopphald).
  • Hugs god handhygiene.
  • Hugs å halde god avstand.

Sist oppdatert: 08.07.2020
Publisert: 08.07.2020