HjemNyheterGrunna sterk vind er det nokre velta tre som sperrar diverse vegar på Osterøy.

Grunna sterk vind er det nokre velta tre som sperrar diverse vegar på Osterøy.

Me ber om at alle innbyggarar er varsam, då det er fare for at fleire tre kan velta.

Kommunen ber om tolmod, det er fleire aktørar involvert for å ordne opp. Eks. BKK for å sikre linjer som har falt ned, og tre som ligg på linjer.

Kommunen må prioritere viktige veier i forhold til liv og helse.

• Åsgardane (Nonås) – Veg stengd. BKK på vei. Linje ligg nede i vegen. Alle må være forsiktig, fleire graner står og vipper.
  • Hagebø – Kommunen har lagd vei gjennom, men anbefaler å ikke kjøre. Gran står og vipper i bakgrunnen. Situasjonen vurderes, mulig kranbil
  • Kossdalsvegen – tre over vegen. Kommunen på vei
  • Fylkesvei med Fitje og Fossdal. Mykje tre over vegen, fylkeskommunen er på veg.
  • Fylkesvei Vikno – bil med henger velta. Politiet på stedet.

Oppdatering:

• Vegen ved Nonås er open for all trafikk.
  • Kossdalsvegen er open.
  • Langeland er open.
  • Hagebø, mogleg å passere. Me forventer vegen ferdig rydda i løpet av torsdag.
  • Fylkesveg 5430, mellom Fitje og Fossdal, framleis mykje tre i vegen. Oppdatering kjem fortløpande.

Kommunen set stor pris på at innbyggjarar melder inn.

Det gir oss ei raskere oversikt.

Sist oppdatert: 03.01.2024
Publisert: 03.01.2024